31 Ocak 2009


bugün fal baktırdım! inanmam pek dicem ama tabi ki yalan bal gibi de inandım. çünkü bi sürü güzel şey söyledi (:
aslında şu falcıymış yok geleceği görenmiş falan bunlar çok korkutucu şeyler. Düşünsenize geleceğini biliyor geleceği! aslında bilmiyo da sen o sıra da gördüğüne inanıyosun o hisse kapılıp (:
bi de hayatını bu fallara göre idare eder insanlar bu da ayrı bi tartışma konusu tabi.. Herneyse..
ne diyodum..heh fal evet. 7-8 ay içinde arabam olucağını söyledi mesela sonra okumak için avrupaya gidiceğimi hatta bide amerika değil bak avrupa diye de üsteledi niye o kadar vurgulama ihtiyacı duydu pek bi fikrim yok keşke sorsaymışım bak. (:
sonra şuanki sevgilim hakkında pek iyi yorumlar yapmadı kendisi. pekte şaşırmadım çünkü bazen ben de pek iyi şeyler hissedemiyorum ona karşı. ne biliyim böyle içimden küfür etme olsun, nefret etme olsun tüm çığırtkanlığımı kendi kendime yaşıyorum çoğu zaman. pek garipsemedim yani söylediklerini. bi de şey dedi ileriki yaşamında ne maddi ne manevi sıkıntı yaşamıcak duruma geliceksin vay vay! (:
neyse yani sonuçta şu sıralar beni en eğlendiren şey buydu..

Hiç yorum yok: